piątek, 6 lipca 2007

Nurkowanie - czy to coś dla mnie?

Zawsze lubiłam aktywnie spędzać czas, dlatego wciąż szukam i chętnie podejmuję nowe wyzwania. Ostatni coraz częściej kręci mi sie w głowie myśl żeby spróbować nurkowania. ostatni mój kumpel wrócił ze Stanów z uprawnieniami instruktorskimi! No i...jejuu, może warto skorzystać ze znajomości? Pojechać z nim następnym razem i spróbować... Może uda mi sie kiedyś pooglądać te przepiękne (w TV) rafy koralowe, zanim zdążą wyginać? Hmm...może naprawdę warto spróbować...
Ale najpierw postanowiłam podszkolić się teoretycznie, żeby w razie gdy juz sie zdecyduję nie byc tak zupełnie zieloną;) Czyli...tutaj chyba jest odpowiednie miejsce aby wszystkie potrzebne informacje zgromadzić:) Może ktoś podzieli sie swoimi doświadczeniami? Byłoby baaardzo miło:)

Brak komentarzy: